خبرهای داغ:
مدیر آموزش وپرورش نهاوند خبر داد

 راه‌یابی ۴۰ نفر از دانش‌آموزان نهاوند به مرحله کشوری جشنواره علمی پژوهشی

نهاوند-مدیر آموزش پرورش نهاوند از راه‌یابی ۴۰ نفر از دانش‌آموزان نهاوندی به مرحله کشوری دومین جشنواره علمی پژوهشی پژوهش‌سراهای کشور خبر داد.
کد خبر: ۹۳۶۴۳۱۳
|
۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۳

 راه‌یابی ۴۰ نفر از دانش‌آموزان نهاوند به مرحله کشوری جشنواره علمی پژوهشیمحمدحسین دارایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند اظهار داشت: دومین دوره جشنواره علمی پژوهشی پژوهش‌سراهای دانش‌آموزی کشور در ۱۰ رشته‌ی ادبیات، زیست فناوری، سلول های بنیادی، گیاهان دارویی، علوم آزمایشگاهی، کدنویسی، نجوم، انرژی‌های نوین، علوم و فنون فضایی و فناوری نانو برگزار شد که ۴۰ نفر از دانش آموزان نهاوندی موفق شدند به مرحله کشوری این جشنواره راه پیدا کنند.

وی افزود: از این تعداد دانش‌آموزِ راه‌یافته به مرحله کشوری، ۹ نفر از دوره ابتدایی، ۱۳ نفر دوره اول متوسطه و ۱۸ نفر از دوره دوم متوسطه هستند.

مدیر آموزش وپرورش نهاوند با بیان اینکه عملکرد دانش آموزان شهرستان در این دوره از جشنواره بسیار درخشان بوده است، خاطرنشان کرد: در مقایسه با کل استان، ۲۰ درصد از راه‌یافتگان به مرحله کشوری، متعلق به شهرستان نهاوند است.

وی ضمن تبریک این موفقیت ارزشمند به این دانش‌آموزان عزیز و آرزوی موفقیت برای آنها در مرحله کشوری، از تلاش‌ها و پیگیری‌های مدیر پژوهشسرای دانش‌آموزی جابربن حیان نهاوند، عوامل حوزه آموزش، مدیران و رابطین پژوهشی مدارس تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار